Reparatiedienst

Reparatieservice voor TOA-producten

TOA staat voor kwaliteit en duurzaamheid. Onze producten worden vervaardigd volgens de hoogste normen, de nieuwste technologie en hoogwaardige materialen. TOA heeft reserveonderdelen gedurende 5 jaar op voorraad na einde productiedatum.

De levensduur en veiligheid van onze producten is belangrijk voor ons, daarom bieden we onze gespecialiseerde retailpartners een interne reparatieservice voor onze producten aan.
Meld uw reparatie vooraf aan door het formulier onderaan deze pagina in te vullen. Zo kunnen we ons alvast voorbereiden.


Hoe meld ik een reparatie aan?

Doorloop volgorde stappen:

1. U vult het registratieformulier op deze pagina in.

2. U ontvangt van ons een reparatieformulier per e-mail, deze dient u in te vullen en terug te sturen naar:  info@toa-benelux.com

3. U ontvangt dan uw reparatienummer (RMA nr.), welke u dient te noteren bij het verzendadres van uw zending.

 

TOA Benelux
Reparatie (RMA nr.)
Meidoornkade 4
3992AE  HOUTEN

 

Stuur geen apparaten zonder voorafgaande registratie en een RMA-nr. naar TOA Benelux.

Alvast bedankt.


Ik wil graag een reparatiezending aanmelden!

Gelieve alle velden in te vullen: U ontvangt dan direct ons reparatieformulier per e-mail. Alvast bedankt!

 

( * Gelieve deze velden in te vullen)

 

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op: info@toa-benelux.com of bel ons: +31306377499

Bij voorbaat dank, uw TOA Team